16 Mayıs 2013 Perşembe

KÜSMEK NEDİR BİLİR MİSİN?

Küsmek nedir bilir misin?
Küsmek dürüstlüktür.
Çocukçadır ve ondan dolayı saftır.
Yalansızdır.
Küsmek, "Seni Seviyorum."dur.
Vazgeçememektir.

Beni anlatır küsmek...
Kızdım, ama hala buradayımdır,
Gitmiyorumdur, gidemiyorumdur...
Küsmek; nazlanmaktır,
Yakın bulmaktır, benim için değerlisindir.
Küsmek sevdiğini söyle demektir...
Hadi anla demektir.

Küsmek; umuttur,
Acabaları bitirmektir,
Emin olmaktır.

Yani diyeceğim o ki
Ben sana küsüm...

Nazım Hikmet 

4 yorum:

Hüseyin GÜZEL dedi ki...

Nazım Hikmet Ran... Şiirleri insanı büyülüyor adeta.

hazel dedi ki...

Ne güzel söylemiş...
35'ine gelmiş "ergen" ruhuma deva oldu...
Teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Hüseyin Güzel,
Gerçekten çok etkileyici değil mi?
Yorum için teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Hazel,
Şiirler ve şairler hep var olsun. Hayatımız şiirsiz kalmasın.
İşe yaramasına sevindim.