15 Ocak 2013 Salı

ANALI KIZLI İÇLİ KÖFTE

Hep yapmak istediğim, ancak bir türlü cesaret edemediğim içli köfte yemeğini bugün yaptım. Harika oldu.

 Tarifini "Annemin Eli" isimli blogdan aldım. Daha doğrusu onun Uzman TV'de "Analı Kız" adıyla anlattığı yemeğin yarısını yaptım, oldu içli köfte. Rahmetli annemin yaptığına benzediği için çok mutlu oldum. Babamın en sevdiği yemeklerden biriydi içli köfte. Severek yedi, yaşasın...

Ailede içli köfte sevenlere duyurulur, menüye bir yemek daha eklendi...

.
Teşekkürler Zehra Hanım, çok yararlandım. Meraklılarına önerilir.

5 yorum:

annemineli dedi ki...

Aysemeciğim ilgine ve bana güvenmene gönülden teşekkür ederim. Seninkilerde süper görünüyor,Afiyet şeker olsun.İletişimde olalım,sevgiler,öptüm..

bücürükveben dedi ki...

Aysema'cığım eline sağlık canım, afiyetle ye..rahmetli annem aklıma gelir hep harika yapardı içli köfteyi...

Ozgur dedi ki...

oh oh yaşadık:D Eloş delirecek, babası da, ben de!

Büşra Kahveci dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Çok güzel görünüyor.Siteni takibe aldım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum

therru dedi ki...

ooo bu habere ben de sevindim dogrusu :)