28 Aralık 2012 Cuma

ELA'MIZ DÖRT YAŞINDA

Gerçek doğum günü 31 Aralık,ilk kez bu yıl Ela'nın doğum gününü erken erken Zonguldak'ta kutladık.Daha öncekileri İstanbul'da gerçek zamanında kutluyorduk.  Babamın da aramızda olması mutluluğumuza mutluluk kattı... İyi ki doğdun tatlım, iyi ki...
Ailemizin en büyüğü ile en küçüğü....
Canlarım benim...
Bu da biz Ela'mızla...

Kızım ve babası

Ela ve babası...


Ela, babam ve ben...

Babam, damadı,damadının damadı...


En çok eğlenen ben miyim ne? Duvardaki fotoğraftan bize eşlik eden Ela'nın teyzesi ve eniştesi halime mi gülüyorlar? Şaka bir yana keşke onlar da burada olsaydı; özlem zor be blog...

Ela ve annesi...

Falcı Ela, falcı küçük dede...

Fıstık Ela...


Saksı çiçeğimizi süsledik, erken doğum gününü kutladık, sonra da Demir Park AVM'ye gittik.





İyi ki doğdun Ela'm, seni çok seviyoruz... "Ağlamayı unutarak yaşamak Yer altında yer üstünde Sevgi sevinç tarlasında/ Aşk ve dostluk denizinde/ Çocuklar gibi mağrur/ Dertlerden uzak,/ Başlamakta şimdi huzur/ Kardeşliğe, muhabbete/ Hürriyete inanarak." (Cahit Irgat-Rüzğarlarım Konuşuyor)

3 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Maşallah, ne kadar güzel, sıcak mutluluk fotoğrafları bunlar, Ela da, siz de çok güzelsiniz böylece tanımış oldum, nice nice yıllara, sağlık,afiyetle...sevgiler:)

RuYaYLa dedi ki...

Ahh öğretmenim ne zamanda kocaman bir kız oluverdi Ela.. Sanki daha dün gibi Elanın doğduğu gün yazdıklarınızı okumam ... Maşallahh Allah daha nice nice doğum günleri göstersin inş..

lale dedi ki...

Dört yaş deyince inanamadım. Sanki dün gibi,onu görmeye gelecektik de ben hasta olmuş gelememiştim.
Nice güzel yılları olsun Ela Yağmur'un ...Sağlıkla keyifle sevdiklerle dolsun taşsın. Siz de hep güzel günlerini görün.

Bu vesileyle iyi seneler