28 Aralık 2011 Çarşamba

YENİ YILI KUCAKLAMAK


2011 yılına veda etme zamanımız geldi...

Gitmeden önce
ona çok teşekkür etmek istiyorum. Bu yıl mutluluktan uçtuğum, ayaklarımın yerden kesildiği nice güzellikleri yaşattı bana.

En önemlisi küçük kızımın yeni yaşamına sevdiğiyle birlikte yürümeye başladığı bir yıl olması...
Nişan:

Gerçek nikah:
Şakacıktan nikah ve düğün:

Dedeleri oynadı:

Hepimiz oynadık:



Bu arada dört yıl önceki büyük kızımızın düğününü de hatırladık:

Ela Yağmur'u kucakladılar :
Elalı günlerimiz başladı. Artık Ela bazen bayram oldu, bazen tatil oldu, en çok da yeni yıl oldu bizim için. Üç yıl önce 31 Aralık 2008'de geldi baş köşeye kuruldu. Şimdi ne ki güzel, ne ki iyi, ne ki doğru yaşamımızdaki her mutlulukta bir parça Ela var...




Kuzumuz üç yaşını bitiriyor. İyi ki doğdun Ela Yağmur...

Biz Yeni Yılı yani Ela'yı kucaklamaya gidiyoruz İstanbul'a. Sadece Ela'yı değil uzaktaki yakındaki tüm sevdiklerimizi yüreğimizle kucaklayacağız. Küçük kızımız ve damadımızı da içimizde götürüyoruz; çoook uzaklarda da olsalar yüreğimizin en güzel yerindeler, bizimleler, bizdeler...
Siz de sevdiklerinizi kucaklayın.

2012 Herkesin sevgiyle kucaklaştığı bir yıl olsun...

8 yorum:

REÇELİM dedi ki...

ne mutlu size gülümseyerek kapatıyorsunuz 2011 i allah evlatrınızı her daim mutlu etsin tabi bizide :) 2012 de böyle güzel ve mutlu geçsin inşallah..

sevgiler...

Maya dedi ki...

sizi okudukça mutlu oluyorum ben.. İnşallah 2012'de, 2011'den çok daha mutlu zamanlar geçirip, anılar biriktirirsiniz :) sevgiler kocaman :)

aysema dedi ki...

Sevgili Reçelim,
2012 herkes için mutluluk yılı olsun, toplumumuz huzura kavuşsun diyorum ben de. Teşekkürlerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Maya,
Mutluluklar paylaşıldıkça büyüyor. Dileğim herkesin yüreği mutlulukla dolsun. Tüm gözler sevgiyle baksın birbirine.
Teşekkürlerimle...

MEHMET dedi ki...

Diğer bloga -(TRT)- umutsuzca bıraktığım yorumdan sonra bu güzel, çağdaş insanlar topluluğunun bir aile
ferdi olarak sizi ve nezdinizde yeni evlileri ve aileyi kutluyor, Ela'nın
gözlerinden öpüyorum.

Bu vesileyle şimdiden bütün ailenin yeni yılını kutluyor, sağlık, mutluluk ve aydınlık günler diliyorum.

aysema dedi ki...

Sevgili Mehmet,
Güzel dileklerin ve güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Diğer blogumda da yanıt olarak yazdığım gibi sessiz çoğunluk şimdilik sabırlı davranıyor.
Ümit geveze bir kuş, yüreğimizde özgürlük şarkıları söylüyor.Yeni yılda aydınlıktan yana güzel dileklerimizin gerçekleşmesi en büyük umudumuzdur...

laleninbahcesi dedi ki...

Dilekcim, dilerim 2012 yine sevinçlerle , müdelerle gelsin sana...
sevgimle

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Bayıldım,bayıldım;)
İnsanın sevdikleriyle mutlu olması,evlatlarının mutluluğuyla huzur bulması ve tüm bunların yüze yansıması böyle bir şey olmalı.
Yeşiller içerisinde ne kadar hoş bir kayınvalide olmuşsunuz;)

Yeni evlilere mutluluklar diliyorum,dilerim 2012 de hep güldürsun yüzünüzü...

Sevgilerimle...