17 Haziran 2010 Perşembe

YÜZ YİRMİ İKİNCİ MEKTUP


6 Haziran 1976
Elazığ

Canım A.....'im,

Şu anda sizler TV'de film seyrediyorsunuz salonda...

Bense işimi bitirdim, içim sıkkın, üzgün, ne yapacağımı bilmez bir haldeyim. Gideceğin, yine gideceğin düşünseni beni deli ediyor.Hep yanımda ol, hiç ayrılmayalım istiyorum. Çünkü sen benim her şeyimsin. Seni seviyorum. Sensiz bir yaşam düşünemiyorum.

Biraz sonra yemek yiyeceğiz, sonra ayrılık saati gelip çatacak...

O anda kollarına atılmak, beraber gelmek istediğimi haykırmak geçecek içimden, yapamayacağım, susacağım...

Sevgilim, gider gitmez eve durumu yaz. Onlar da bizimkilere yazsınlar. Benim annem Ankara'dan, seninki de Zonguldak'tan gelir, işleri düzenleriz.

Şu anda sen dışarı çıktın, tekrar içeri girdin. Biraz önce kardeşim odaya geldi, kitap okuyormuş gibi yaptım, mektup yazdığımı anlasın istemedim.

Seni pek çok seviyorum. Çok özleyeceğim yine. Gider gitmez hemen yaz. Bu mektubu çantanda bulunca şaşıracaksın. Sevgi insanı çocık yapıyor değil mi canım?

Sonlarken iyi yolculuklar dilerim. Öperim...

Mektup bekliyorum, ilk fırsatta da seni...
Telefon edersen sevinirim.

Canım sevgilim, biricik A.....'im seni seviyorum...

N......

Hiç yorum yok: