23 Mart 2010 Salı

YÜZ BEŞİNCİ MEKTUP


9 OCAK 1976
Elazığ


"Bir mektup bekliyorum,
Yavrum diye başlayan
Sevgilim... diye biten...
Bir mektup bekliyorum
Dün gelmesi gerekirken
Bugün hala gelmeyen..."


Evet hayatım, bununla dördüncü oluyor cevapsız kalan mektuplarımın sayısı...

Merak içindeyim. Biliyorum, bazı gecikme nedenleri var, posta vs gibi... Ama bu kadar da olmaz, olmaması gerekir değil mi canım? Sağlığını , seni merak ediyorum; endişe içindeyim. Çok acele yazarsan sevinirim.

Ben iyiyim. Tek endişem sensin. Özlemle , kaygılarla geçip gidiyor günlerim. Günlük uğraşılar, özellikle okul bütün zamanımı alıyor. Yakında son yazılılara başlayacağım. Arkasından not fişleri, karne vs. zamanımı dolduruyor.

Şubatta seni görebileceğimi umuyordum, az da olsa. Ama bu düşüncem hayalden öteye gidemeyecek sanırım. Yoo sanırım da değil; üzgünüm ama gelemeyeceğim. Ne kadar çok istediğimi biliyorsun, fakat yine elimde olmadığını da tahmin edebilirsin değil mi sevgilim?

Oysa ne çok özlediğimi ben bilirim. Ben duyarım yüreğimin yasını... Yakınmıyorum bundan, seven yakınmazmış yalnızlığından; gönlündekiyle sürdürürmüş yaşantısını. Bütün gücümle çabalıyorum buna. İtiraf etmeliyim ki başaramadığım zamanlar da oluyor...

Bak canım, söyle kumandan amcalarımıza sana şöyle bir haftalık izin versinler, ne dersin? Olmaz tabii. Fırsat çıkarsa geleceğinden eminim. Sağlık olsun katlanırız. Vatanımız için her şeye katlanırız. Hem biz daha ne ayrılıklara katlandık , alışkın sayılırız. Öyle değil mi hayatım?

Okula gitmem gerekiyor, acele yazdım. Biliyor musun sevgilim gözüm devamlı pencerede. Belki diyorum, belki geçen seferki gibi postacı amca mektup getirir; ama olmadı bu kez...

Seni sevdiğimi biliyorsun. Aklımdan bir an için çıkmadığını da bil. Yeni yılın ilk mektubuyla en içten duygularımı, sevgilerimi gönderiyorum sana...

N...........


Not: Tam evden çıkacaktım ki postacının karakola gittiğini gördüm. Bekledim çıkmasını. Maalesef kapının önünden geçip gitti! Mektup gelinceye kadar bu hep böyle sürüp gidecek... Onun için geciktirme olur mu? İyi günler...

Hiç yorum yok: