13 Şubat 2010 Cumartesi

DOKSAN YEDİNCİ MEKTUP


8 ARALIK 1975
Ankara


Ne bakıyorsun öyle tuhaf tuhaf! Şaşıdın mı? İşte karşındayım... Evet asker elbiseleri içindeki ben, sana geldim...

Bu mektubu da ev adresine postalıyorum.Çünkü bakarsın gecikir.
Bayramda postacılar mesai yapar.Mektubu o zaman sana getirirler.

Ben bu bayramı, senden ayrı olduğum için, neşeli geçireceğimi zannetmiyorum. Ancak önceki bayramı düşünüp avunacağım. Bak görüyor musun artık her gün yazmaya başladım. Bu sana yazdığım beşinci mektup. Sanki askerliği ben değil, sen yapıyorsun...

Büyüklerimiz sürekli şöyle derler : "Askerin tek tesellisi mektuptur." Tabii bunu gelen mektuplar için söylemişlerdir.

Evet hayatım, işte böyle, resim göndermek amacıyla yazdım mektubu. Seni çok çok ama çok seviyorum. Satırlarıma istemeyerek son veriyorum. Herkese selam ve sevgiler...

A........

Hiç yorum yok: