21 Şubat 2010 Pazar

DOKSAN SEKİZİNCİ MEKTUP


16 Aralık 1975
Elazığ


Canım A........'im,


Bayramda günler genellikle iyi geçti. Yalnız son gün kar yağmaya başladı. Şu anda ince ince serpiyor. Bu da nedense bana hüzün veriyor. Düşünüyorum da geçen bayram bununla kıyaslanamayacak kadar güzeldi...

Sevgilim, mektupların gecikmesi seni olduğu kadar beni de kederlendiriyor. Bununla dördüncü mektubumu yazıyorum sana. Ayrıca bayram için kart da atmıştım. İnşallah eline geçer.

Bundan önceki mektubun arasına çektirdiğimiz resimlerden ikisini koymuştum. Kaybolursa üzüleceğim. Bu , 7 Aralık tarihli mektubunun cevabı. Dün ancak elime geçti. Yazdığın üç mektubu aldım, biri henüz gelmedi. Okul adresine gönderdiysen belki oraya gelmiştir. Yarın bakarım, yoksa kaybolmuştur.

Annenler nasıllar, seni görünce sevinmişlerdir. Bayram tebriğinin içine 4 resim koyup onlara göndermiştim. Belki şu anda birlikte bakıyorsunuzdur... Bizler iyiyiz, yalnız babam biraz rahatsız, üşütmüş. Hastalık sırayla yokladı hepimizi.

Biliyor musun A........'im, bu ayrılıklar bizi oldukça üzüyor, özlemimiz büyüdükçe büyüyor. Bununla orantılı olarak sevgimiz de, birbirimize olan bağlılığımız da artıyor değil mi?

Bu tatilde memlekete gitmen iyi oldu. Sevinmişlerdir. Buraya gelmeni ben de çok isterdim. Aslında bana kalsa hep burada , yanımda ol, diyeceğim(imkan yok, şimdilik) . Ancak oraya gittiğin için sitem edeceğimi sanma. Tabii gideceksin, görevin bu herşeyden önce...

Yalnız bizim de birbirimize karşı sorumluluklarımız var. Karşılıklı anlayış içinde bunları yerine getirebilmemiz önemli. Sevgiyle birlikte bunları da yerine getirebilirsek fazla bir problemimiz olmaz. Sorunlarımız olsa da çözmekte zorluk çekmeyiz, birbirimize destek olarak. Bu arada ailelerimizi de ihmal edemeyiz...

..............


Uzun bir süre ara vermek zorunda kaldım. Son günü de olsa bayramın, misafir eksik olmadı.

N....... da burada, yarın akşam trenle dönecek. Askerde ziyaretine geleceğini söyledi. Valizini, paltonu alabildin mi? Sanırım askerliğin güç günleri geçti. Dışarı çıkmaya başlayınca daha kolay gelir. Ne dersin? Ankara'da olsaydık sık sık ziyaretine gelirdik. Şubat tatilinde gelmeyi çok istiyorum, ama biraz şüpheli, yine de zaman gösterecek.

Sınav sonuçların nasıl? Gece eğitimi zor olmuyor mu?

Resim çektirdiğinde gönder, bekliyorum... Çok merak ediyorum.

Vakit ilerledi. Satırlarıma son vereyim artık.Geçmiş bayramını en içten duygularla kutlarım. Selam ve sevgiler..

N...........

NOT:Mektubunu bekliyorum.

Hiç yorum yok: