19 Ocak 2010 Salı

YETMİŞ İKİNCİ MEKTUP


4 HAZİRAN 1975
Elazığ

Sevgili A.........,

Mektubunu dün sabah okula gitmek için hazırlanırken aldım.Bu yüzden az daha otobüsü de kaçıracaktım. Cevabını hemen yazıyorum. Birazdan kardeşimle çarşıya ineceğiz, postaya atarım. O yüzden biraz acele yazıyorum.

Nasılsın , fotograflarda iyi görünüyorsun. Ben pek iyi değilim, canım sıkılıp duruyor.Neyse fotograflar için teşekkür ederim. Kadro işindeki gelişmelere de sevindim, rahat edersin.

Daha önce yazdığım gibi bizim kurslar başladı; tam bir festival. Eskiden olduğu gibi yine öğleden sonraları okuldayım. Daha az yoruluyorum kurslarda.Yalnız dersler çok sıkıcı geçiyor. Nerede tembel öğrenci varsa biraraya toplanmış. Onlara bir şeyler öğretmek çok güç, ama her şeye rağmen zevkli yanları da var.

H......... , şu anda ders çalışmakla meşgul... Yalnız KİMYA 'dan kaldı. Birinci karnede 3 idi, ikincide 5 aldığı halde kaldığını öğrenince çok üzüldü, geçmesi için 6 alması gerekiyordu. Bu durumu bir türlü kabullenemedi, öğretmenine söylenip duruyor. Sordum sana artık kızmıyormuş. Ama aksilik bu ya şimdi de ben kızıyorum sana; hem de pek çok...

Seni davet edebileceğim düğün var, ama bir düğün için ta buralara gelmene gönlüm razı olmaz. Değer mi o kadar yolu çekmene?! Hem orada çok daha güzel düğünler olur, eğlenmek istiyorsan orada pekala eğlenebilirsin. Yemin etmeseydin şaka kabul edecektim, ama şaka da değil! Sonra sınav sırası, arkadaşların da gelmeni istemez; meşgul edersin, gelecekleriyle oynamış olursun.

Eh bana gelince gönlüm o hevesten çoktan geçti. Artık gelmeni istemiyorum!..

Başka da yazacak yok. Sonlarken evdekilere ayrı ayrı selamlar. Bizimkilerin de selamı var.

İyi günler.

N.............

Not: "Anneler Günü " için postayla ufak bir hediye göndermiştim, hiç söz etmemişsin. Şayet elinize geçmediyse postada kaybolmuştur, postaneden sorayım öyleyse...

Hiç yorum yok: