29 Ocak 2010 Cuma

DOKSAN İKİNCİ MEKTUP


18 KASIM 1975
Ankara


Hayatım,

Bugün resmen askerlik vazifemin ilk etebı olan eğitime Mamak Muhabere Okulunda başlamış bulunuyorum.

Dün akşam senden ayrılmak bana çok zor geldi. Ama bu 'vatani görev' her şeyin üstündedir.

Yolculuğum çok iyi geçti, sabah 7.30'da buraya geldim. Ve arkadaşları göremedim. Zira hepsi teslim olmuşlardı. Ben sana adresi vermiştim ama adres değişti, İşte yeni adresim.
........

Sabah gelir gelmez N.......'a uğradım , evde yoktu; 12.00'de tekrar uğradığım zaman görebildim kardeşini. Saat 14.00 'te oradan ayrıldım. Bizim memleketten arkadaşlara rastladım. Onlarla sohbet ettik , saat 16.00 olmadan da Mamak 'a geldim.

Satırlarımı sonlandırırken tüm ailene selamlarımı iletirsen memnun olurum. SEVGİLER...

A.......

Hiç yorum yok: