11 Ocak 2010 Pazartesi

ALTMIŞ ÜÇÜNCÜ MEKTUP


12 MART 1975
Zonguldak

Canım Sevgilim,

Bu yeni dönemdeki ilk mektubumu yazıyorum sana...

Sevgilim bildiğin gibi cumartesi günü 19.00 arabası ile Elazığ'dan hareket etmiştik. Yolculuk gayet rahat ve sakin geçti. Sabah 7.30'da Ankara'ya geldik. Ve 10.15 arabasıyla Karabük'e hareket ettik. Oradan da 14.17 trenine binerek Zonguldak'a geldik. Ben de ertesi gün yani pazartesi günü hemen işe başladım. Şimdi iki gündür çalışıyorum.Yarın müdürle kadro işini konuşacağım. Bu duruma göre bundan sonraki stratejiyi saptayacağım.

Dün sabah elektrik müh. bir arkadaş çikolata dağıtıyordu. Meğer o da nişanlanmış. Çaktırmadan bir bir yedik. Bizim şantiye müh. de yakında baş göz edeceğiz.Herhalde yakında nişanı olur.

Sevgilim kendi kendime düşündüm ve eski günlerin kritiğini yaptım. Ve senin de bildiğin gibi arkadaşlığımız başlayalı üç seneye yaklaşmış. Valla günler geçip gidiyor , ama nasıl geçtiği malum...
Sevgilim o kuyumcudaki durum vardı ya onu yarın telgraf havalesiyle postalıyorum.

Şu anda belki de evde resimlere bakıyorsundur. Ama ben ancak bir hafta sonra bakabileceğim...

Zaman akıp geçti, cumartesi gününün nasıl geçtiğini hala bir türlü anlamıyorum. Valla millet mutluluktan vs. bahsederdi; biz de MUTLULUK nasıl bir şey diye kendi kendimize merak edip duruyorduk.

Şimdi MUTLULUKTAN UÇUYORUM. Ve oraya geleceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Nihayet nişanımızı da yaptık. Ama sen orada ben burada iken uzadıkça uzuyor bu tatsız ayrılıklar. Böyle bir şiir vardı, hatırladın mı? Yeni işe girdiğim için izin sorunu var, zaten 15 gün sınav ve nişan için kullandım.

Sevgilim bizim evdekilerin tümünün sana ve sizin evdekilere ayrı ayrı selamı var.
Bu arada yeğenimin neşesi yerinde, bütün harfleri kavramış. Şimdi hece çatmaya başlıyoruz. Küçük de çok tatlı olmuş, ilk gördüğünde bana gelmedi, ama şimdi geliyor. O da senin gibi biraz rahatsız.

Seni bu sefer gelişimde zayıflamış gördüm. Bir dahaki gelişimde öyle görmek istemem.Kendine iyi bak. Neyse satırlarımı sonlarken mutluluklar dilerim.

A..........

Not: Perşembe günü kanımca H.......'nin nikahına gidersin. Sevgiler.

Hiç yorum yok: