13 Ocak 2010 Çarşamba

ALTMIŞ DÖRDÜNCÜ MEKTUP


19 MART 1975
Elazığ


Canım Nişanlım,

Şu anda sana bu şekilde seslenebildiğim için çok mutluyum. Biliyor musun kesin olarak şimdi inanabildim nişanlandığımıza. Belki de onun için bu şekilde seslenme gereğini duydum. Hani resimler de olmasa tatlı bir rüya sanacağım o haftayı!

Ne dersin A..........'im, rüyalarımız gerçek mi oluyor?

Biraz önce ne yaptım biliyor musun? Yazdığın tüm mektupları sırayla okudum, çok hoşuma gitti. Sana da öneririm. Şimdi de bir yanımda mektuplar, bir yanımda resimler sana yazmaya başladım. Evde hiç kimse yok. Resimlere devamlı bakmaktan yıprattım onları. Sanırım sen de bakmak için sabırsızlanıyorsundur. Birazcık daha sabret, yakında göndereceğim. Evdekiler çıktı da fotoğrafçıda çektirdiklerimiz haftalık olduğu için dün çıkabildi. Onlarla birlikte göndermek istedim. Kutuda göndereceğim, zarfta kırılırlar diye gönderemedim. Kişilere göre çoğaltacağım. Arkadaşlarınla olanlardan beşer tane yaptıracağım, gerekirse yine tabettiririz. Kardeşime de gönderdim. Ayrıca sana bizim okulun önünde öğrencilerimle çektirdiğim bir resmimi de gönderiyorum. Bakalım önlüklü, öğretmen halimi nasıl bulacaksın?

Mektubunu dün bir öğrencim eve getirdi . Bir hafta raporluyum. Biliyorsun siz buradayken de hastaydım. Pazartesi günü doktora gittim. İlaçlara başladım , şimdi daha iyiyim. Yorgunluk, uykusuzluk, eee bir de heyecan dolu günler... Biraz dinlenmeyi hak ettik. Sonuç hepsini unutturacak kadar güzel oldu, değil mi?

Senin askerlik konusunda bir gelişme var mı? Belli olursa yazarsın bana.

Şu anda radyoda "Seni, sesini, gözlerinin rengini unutabilsem...." diye bir şarkı çalıyor, ben yazmaya devam ediyorum.

Ne diyecektim, ha sizin okulda yine olaylar çıkmış. Duymuşsundur sanırım, haberlerde de verdi.Bizim karşıdaki karakola öğrencileri taşıyıp duruyorlar, 7 kişi yaralanmış. Sabaha kadar hiç susmadılar, çok acıdım çocuklara, evde uyuyamadık...

Sahi sen ne zaman geleceksin Elazığ'a ? Sabırsızlıkla bekliyorum.

Dün kardeşimle ÖSS başvuruları için vesikalık resim çektirmeye gittik, ben de çektirdim okuldan istemişlerdi. Almaya gidince nişan resimlerinden çoğltılması gerekenleri de bildiririm artık.

Sonlarken herkese benim ve ailemin selam ve sevgilerimi iletirsin. Mektubunu en kısa zamanda bekliyorum.

N...........

Hiç yorum yok: