10 Aralık 2009 Perşembe

KIRK SEKİZİNCİ MEKTUP


Samsun
17 MAYIS 1973

A........,


Mektubunun yanıtını oldukça geç yazmak zorunda kaldığım için özür dilerim. Bu sıra moralim çok bozuk. Dersler, sınavlar, tez, hastalık...vb engelledi sana yazmamı.

Nasılsın? Çalışmaya başladın mı, defterleri tamamlayabildin mi? Bizim dersler de bu sıralar çok sıkışık; hiç boş durduğumuz yok. Bugün yine bir dersten sınavımız vardı, pek iyi geçmedi.

Bitirme sınavlarımız üç Haziran'da başlayıp otuz Haziran' da bitecekmiş. Sizinkiler ne zaman başlıyor?

Bugün bütün karamsarlığım üstümde. Onun için mektubu fazla uzatıp senin de canını sıkmak istemiyorum. Aslında bugün yazmasaydım daha iyi olurdu, ama o zaman da mektup çok gecikmiş olacaktı. Şu anda dışarda yağmur yağıyor. Birkaç gündür devamlı yağıyor zaten. Elazığ ne alemde? Gakkoşları özledim.Selamımı söyleyiver...

Mezuniyet için yıllık çıkarılacak. Fotograf çektirmiştim, birini de sana gönderiyorum Senin fotografını aldım.Çok teşekkür ederim. Biliyor musun onunla epeyce kavga ettik. Şu anda dargınız. Nedenini söylemeyeceğim, o suçunu çok iyi bilir değil mi? Sendeki eski fotografları bana gönder olur mu?

Haa aklıma gelmişken sorayım, H..........lerin işi ne oldu? Bayağı merak ettim.

Bu sıra öğrenci olayları yeniden başladı. Çok üzülüyorum.Radyodan kötü haber duymak istemiyorum artık...Sizin orası nasıl? Yurttaki seçimlerin sakin bir şekilde tamamlanmasına memnun oldum.On beş yoksul öğrenciye bedava yemek verilmesi de çok iyi. Yalnız şöyle bir şey takıldı aklıma! Acaba yemekler parasız değil de çok ucuz olarak verilseydi 15 yerine 30 öğrenci yararlansaydı daha iyi olmaz mıydı? Hem de minnet duymadan yerlerdi yemeklerini. Tabii bu benim düşüncem.

Gelelim ileri sürdüğün tekliflere....Bana pek söz hakkı tanımamışsın. İkinci kez senatoya sunulan teklifin kanunlaşacağını yazıyorsun. Ne diyeyim, peki kabul...Ama bunun da sonucu etkilemeyeceğini sanıyorum.

Şimdilik satırlarımı sonlarken derslerinde başarılar dilerim. Sevgiler...
Mektubunu bekliyorum.

N.............

Hiç yorum yok: