11 Aralık 2009 Cuma

KIRK DOKUZUNCU MEKTUP


4 HAZİRAN 1974
Elazığ

Sevgili N........,

Sana bazı nedenlerden dolayı bir müddettir yazamadım. Bunda benim olduğu kadar derslerin yoğunluğunun ve projelerin teslim zamanının daralmasının etkisi oldu. Kusura bakma...

Bugün ayın dördü, sizin imtihan döneminizin dün başlamış olması gerekir. Bu dönemde en büyük dileğim senin başarılı olmandır.

Biliyor musun Elazığ'da sıcaklar kötü bastırdı. Biz de ne yapacağımızı şaşırmış bir durumdayız. Bu satırları sana İngilizce dersinde yazıyorum. Öğleden sonra İşletmeden vize imtihanı var.Ama İngilizce devamsızlığım limitte olduğundan mecburen derse girdim. Hoca yazılıları okuyor. Sırası gelen hocanın yanına gidip kağıdı beraber inceliyorlar. Benim ilk vize 19 idi, şimdi bu vizeden 25 falan gelir zannederim. Bizim mektep haziranın sonunda kapanıyor. Yani temmuz sıcağında burada imtihanlara gireceğiz. İnsana hiç cazip gelmiyor. Ama o sıralar senin burada olduğunu düşünmek üzerimdeki psikolojik baskıyı azaltıyor.

Sevgilim satırlarından moralinin biraz bozuk olduğu, rahatsızlık geçirmişsin gibi bir anlam çıkıyor. Geçmiş olsun. İnsanın bir an , bu sıcaklarda da hasta olunur mu diyesi geliyor, geçen salı ben de biraz üşütmüşüm, iki gün yattım. Bu nedenle o soruyu sormuyorum.
Fotograf için teşekkür ederim. Benim resim ile dargınlığını pek anlayamadım, sebebini yazar mısın?

H........ ' yi soruyorsun. H....... hapı yuttu. Geçenlerde annesi, babası buraya geldi. Ve onun nişanını yaptılar. İnsanın darısı bizim başımıza diyeceği geliyor.

Şöyle bir etrafıma bakındım da ingilizce dersinde herkes bir şeyle meşgul. Kimi İşletme çalışıyor, kimi kitap okuyor....

Hoca beni çağırdı...

Evet benim yazılım da okundu 40 aldık. İyi sayılır. Ders zili çaldı. Burada kesmek zorundayım..Sınavlarda başarılar dilerim. Cevabını bekliyorum.

A..............

Hiç yorum yok: