23 Aralık 2009 Çarşamba

ELLİNCİ MEKTUP


20 Haziran 1974
Elazığ


Sevgili N...... ,

Kartını geçen salı aldım, aslında salı günlerini hiç sevmem ; çünkü İngilizce dersimiz var, ama bu kez öyle olmadı...

Neyse Sevgilim senin buraya dönme günün yaklaşıyor. Benim için önemli olan da bu! Doping etkisi yapacak gelişin sınav döneminde...

Senin sınavların ne alemde? Sanırım temmuzun ilk günlerinde karşımda bir hoca göreceğim. Ne dersin?

Benim yarın bir vize sınavım var, ondan sonra yok. Ve bu mektubun senin eline geçtiği haftanın sonunda benim dört senelik ızdırabım sona erecek!

Sevgilim, annen-baban Samsun'a Diploma Törenine gelebildi mi?

Bizler de burada devamlı projelerle uğraşıyoruz. Benim diploma projesi bitmedi daha...

Aklıma ne geldi biliyor musun? Ben temmuzun sonuna kadar Elazığ'da kalacağım, ehh artık en uzun görüşme olanağını bu kez bulabileceğiz değil mi? Satırlarıma burada son verirken imtihanlarının başarılı geçmesini dilerim.

Sevgiler... A.......

Hiç yorum yok: