25 Aralık 2009 Cuma

ELLİ ÜÇÜNCÜ MEKTUP


26 AĞUSTOS 1974
Elazığ


Sevgili A.......,


Olmaz ki ... Bu kadar da gezilmez ki... Hani kıskanmayacağım diyordum ama kıskanılmayacak gibi değil. Demek şimdi de şehir dışına başladın?


Neyse sen gezmeye devam et, ben de evde bol bol dinleniyorum. Hayatımdan çok memnundum. Ama şimdi de sınav günüm yaklaştı. Biletler alındı bile. Bir yandan o kadar uzun yolu nasıl gideceğim endişesi, diğer yandan ya sınavda başarısız olursam korkusu huzursuz etmeye başladı beni...

3 Eylül sabahı trenle buradan hareket edeceğiz kardeşimle. Birlikte gidip döneceğiz. Sınavım ayın beşinde. Babamlara da bir sürü masraf oldu boşuboşuna! Umarım sınav için son gidişim olur bu...

Gönderdiğin telgrafı telaş içinde getirdi F..... , H......'de endişelenmiş!

Cumartesi günü yani 24'ünde F......lere gittik. Tabii orada bol bol seni çekiştirdik.Bu cumartesi de onlar bize gelecekler. Sen de kıskan...

Bu mektubun cevabını çok acele yazarsan belki 2 Eylül'e yetişir. Yetişmeyecek gibiyse buraya yazarsın. 8'inde burada olurum herhalde.Tabii gezmekten zaman bulabilisen yazarsın!..

Bu kadar gevezelik yeter.Sonlarken iyi günler dilerim. Mektubunu bekliyorum.

N........

Hiç yorum yok: