3 Kasım 2009 Salı

YİRMİ ÜÇÜNCÜ MEKTUP


10 EKİM 1973
Elazığ


A.......... ,

İki günden beri devamlı yazmak istediğim halde ancak şimdi fırsat bulabildim. Mektubu arkadaşımla gönderiyorum...

Nasılsın, derslerle aran nasıl? Umarım sonuçlar tahmininden çok daha iyi olur.Sonuçları bana bildirirsin...

A.......... , dönüş biletim alındı , ama ben şöyle düşündüm: Aynı otobüste gitmekten vazgeçelim diyorum. Yooo .... hemen suratını asma öyle! İnan böylesi daha doğru olur. Biraz düşünsen bana hak vereceğinden eminim . Biliyorsun yanımda arkadaşım var. Ona arkadaşlığımızdan söz etmemem gerekiyor. Bu nedenle birlikte gitmemiz sakıncalı. Diğer taraftan otobüste bir tanıdık da olabilir!

Hem istersen Ecevit Amcamızı yalnız bırakma. Sen oyunu kullandıktan sonra git. Belki Ecevit Amcamız kazanır da seneye tayin işlerimizde torpil yaptırırız( bu şaka).

Biliyorum yine kızıyorsun bana, ama elimden başka türlü hareket etmek gelmiyor. Her zaman söylüyorum, düşünmek zorunda olduğumuz insanlar var. İstersen bu seferlik de beni aşk tanrısına şikayet et. Cezam varsa çekmeye razıyım!..

Bugün çarşıya ineceğim, mektubu arkadaşıma bırakmak için.Artık o sana iletir. Şu anda pikaptan "Artık Anmak İstemem Ayrılığın Adını." diyen sanatçının sesi geliyor...

Belediye otobüs saati yaklaşıyor , acele yazıyorum .Kusura bakma.

Ha sakın bu sefer de nezle olmaya kalkma, darılırım sonra!..

Şimdilik satırlarımı sonlarken başarılar dilerim. Herhalde mektubunu memleketten yazarsın. Fazla geciktirme olur mu?

N..............

Hiç yorum yok: