16 Kasım 2009 Pazartesi

YİRMİ SEKİZİNCİ MEKTUP


3 Kasım 1973
Zonguldak

Sevgilim,

Öyle tahmin ediyorum ki şu sıralarda sen de benim bir hafta önce düşündüğüm gibi düşünüyorsundur.Çünkü sana kartı yazdıktan sonra mektubunu ve kartını aldım.Ve mektubuna cevabını yazdım. Bayramdan hemen sonra alman lazım.Cevabını bugün sabırsızlıkla bekliyorum.

Sevgilim bu gibi şeyler bizleri üzmemeli; aksine daha çok birbirimize yaklaştırmalı.Mektubun ve kartın yanıldığımı gösterdi.İstemeyerek seni bayram arefesinde üzdüğüm için özür dilerim.Sana bir teklifim var...Onu bir şaka olarak kabul et. Ne dersin?.

ERBAKAN'a ( Bizim koalisyon ortağı ) seçimden sonra gazeteciler sorar: "Seçimlerden evvel mini etek ve favori için kanun çıkartacağınızdan bahsediyordunuz; çıkaracak mısınız? " Erbakan: " O bir seçim şakasıydı ! " der.... Sen de bu şekilde şaka kabul ediver. Gerçi ortalıkta seçim ya da Nisan 1 yok ama...

N...... daha önceki mektubumda yazdığım gibi ben de bu bayramı ailemin yanında geçirmedim. Teyzemin yanına gittim.Bayram süresince bol bol dolaştım, gezdim.Ve çarşamba günü döndüm. Pazartesi günü de Elazığ'a gideceğim. Mektuplarını oraya bekliyorum.Gitme günü yaklaştı. Beni de bir düşünce aldı; çünkü çarşamba günü başlayan yağmur işi ciddileştirdi ve şimdi kara çevirdi, iki gündür kar yağıyor.İşte beni korkutan da bu ,20 saatlik yol insana zor geliyor
.
Mektubunun bir yerinde " Zaten kartını almadan ben yine üzgündüm." diye bir ifade kullanmışsın. Senin üzüldüğünü bilmek beni de üzüyor...

Şimdilik kaydıyla satırlarıma burada son verirken en iyi günlerin senin olmasını dilerim. Derslerinde başarılar.

A..........

not: Mektubumu tükenmez kalemle yazdığım için özür dilerim. Çünkü
dolma kalemde mürekkep kalmamış.

Hiç yorum yok: