20 Kasım 2009 Cuma

OTUZ YEDİNCİ MEKTUP


22 OCAK 1974

Samsun

A.............,

Mektubunu birkaç gün önce aldığım halde bazı olanaksızlıklar nedeniyle cevabını geciktirdim.

Nasılsın? İyisindir umarım. Bayramda bu kadar güçlük ve yetersizlikler içinde kalmana üzüldüm. Benim bayramım ve tatilim aksine ümit ettiğimden de iyi geçti. Gezi süresince ve Ankara'da çok eğlendim. Gezide Mersin ve Aksu İlköğretmen okullarında kaldık .Bir de Alanya'da otelde kaldık. Adana'yı gündüz gezdik, baraja da gittik. Haksızlık yapmayayım Adana kebaba diyecek yok! Şalgam suyunu da ilk kez burada tattım.

Gezi dönüşünde Ankara'da üç gün kaldım.

Döndük ve hiç boş zamanım yok. Bugün Genel Öğretim Bilgisinden sınav olduk. Bütün derslerin yanında bir de 18 Ocak'ta, hazırladığımız , "Karacaoğlan' Anma Gecesi" programını sergiledik. Çok beğenilmiş olması yorgunluklarımızı hafifletti. Karacaoğlan'ın şiirlerinin bestelenmiş olanlarını da koroda söyledik. Büyük ilgiyle izlendi.

A............ , bizim tatili soruyorsun, 4 Şubatta başlıyor, ama ben 30 Ocak'ta buradan hareket adeceğim. İstersen sen artık mektup yazma. Belki elime geçmez. 25 Şubat'ta okul tekrar açılıyor. Mektubunu ona göre yazarsın. Havalar bozuk olduğı için trenle geleceğiz. Kardeşiminki de aynı tarihte tatil olduğu için birlikte geleceğiz.

Projelerini bitirdin mi ? Ben tezime hiç başlamadım.Şubat tatiline güveniyorum.

Satırlarıma son verirken yaşam boyu mutluluk ve başarılar dilerim.Tüm ak günler senin olsun...

N............

Hiç yorum yok: