17 Kasım 2009 Salı

OTUZ ÜÇÜNCÜ MEKTUP


17 ARALIK 1973
Samsun



A.........,

Uzun bir aradan sonra bugün aldım mektubunu. Hemen yazıyorum cevabını.Evet A....... senin de tahmin ettiğin gibi bundan önce yazdığın mektubu almadım.Herhalde postanın azizliğine uğradı. Sağlık olsun.

Moralinin bu denli bozuk oluşuna çok üzüldüm. Umarım bundan sonra biraz düzelir.
Bu sıra benim hiç boş zamanım yok. İki gün sonra yani perşembe günü ilk dersimi vereceğim.Sınıf içi uygulamalarımız başladı. Ben Tevfik Fikret 'in "Körle Kötürüm " isimli şiirini işleyeceğim derste. Çok heyecanlıyım. Bir de tez üzerinde çalışmam var. Sınavlardan önce teslim etmeliyim. Mezuniyet tezi olarak Halk Ozanımız Dadaloğlu'nu seçtim..Kitap yazma gibi bir şey olacak bu tez çalışması.

Bütün bunların yanında Karacaoğlan'ı Anma Gecesi hazırlıyoruz. Onun çalışmaları , derslerimiz derken bir hayli zamanımızı alıyor. Ayrıca ikinci sınıfların hazırlayacağı gecede koroda görev aldım.Işıkların sık sık kesilmesi çalışmaları engelliyor. Mikrofon sorunu yaşıyoruz sık sık.
Bu kadar çalışmanın yanında bir kez eğlenme olanağı bulabildik. O da birinci sınıflar için hazırladığımız "Hoş Geldiniz " çayında.

Yılbaşı ve bayram tatilinden yararlanarak , okulda, Akdeniz Bölgesine gezi düzenlendi.Ben de katılmayı düşünüyorum, ama henüz kesin kararımı vermedim. Gitmezsem, Ankara'ya gideceğim ya da kardeşim buraya gelecek.

Sahi sana kardeşimin okul durumundan bahsetmedim değil mi? Dil Tarih Coğrafya Fakültesine kesin kayıt yaptırdı. Dört arkadaş ev tutacaklar.Daha rahat çalışırım ,diyor.Diğer taraftan seneye tekrar sınava girmek istiyor.

Elazığ'da havalar nasıl? Kar yağışını özledim. Burada çok sık yağmur yağmasına karşın kar yok henüz. Biliyor musun bu yıl yurtta kaloriferler yapıldı. Fakat biz yine memnun değiliz. Çünkü bu kez de sıcaktan yakınıyoruz. Özellikle üst ranzalar çok sıcak oluyor.

Bak az kalsın unutacaktım. Kastamonu ile bir ilginiz var mı? Bu da nereden çıktı deme. Geçen yıl mezun olan arkadaşlardan biri geçenlerde Samsun' a gelmişti, kendisi Kastamonulu. Bana bir selam getirdi. Gönderen hanımı tanımıyormuş, kabul gününde karşılaşmışlar.Samsun'a geleceğini duyunca çok ilgilenmiş ,beni sormuş, selamımı söyle demiş. Oğlunun Elazığ'da Mühendislik Mimarlık Akademisinde okuduğundan söz etmiş. Benim aklıma sen geldin.Orada tanıdığım hiç kimse yok çünkü...

Artık yavaş yavaş satırlarıma son vermek istiyorum.Tam iki etüt süresince sana yazdım.Biraz sonra yurda gideceğim.Şu anda sesi güzel bir arkadaş şarkı söylüyor biz de dinliyoruz.

A.........., son olarak senden bir iki ricam olacak. Tabii istersen yerine getirmeyebilirsin . Sadece rica....

  1. Hemen moralini bozmayacaksın.
  2. Derslere daha sıkı sarılacaksın.
  3. Projeleri bitirmeye gayret edeceksin
  4. Nezle olmayacaksın; hiç olmazsa sık sık!.. Nasıl çok mu zor bunları yerine getirmek? Başarı Dileklerimle... N....

2 yorum:

beenmaya dedi ki...

yorum yazmıyorum ama keyifle, ilgiyle, merakla gıpta ile takip ediyorum satırlara dökülen bu aşkın seyrini...

aysema dedi ki...

Teşekkür ederim Beenmaya... Okunduğunu bilmek güzel.
Sevgilerimle...