20 Kasım 2009 Cuma

OTUZ SEKİZİNCİ MEKTUP


22 ŞUBAT 1974

Elazığ

Sevgili A.........,

Şu anda çok üzgünüm!..Nedenini tahmin edersin sanırım. Yanılmıyorsam sen de aynı duyguların etkisi altındasın. Belki seninki daha fazladır. Zira bekledin ve ben yine gelmedim öyle mi?

Yok A....... , bu kez öyle olmadı. Benim için çok güç olduğu halde geldim. Yalnız biraz geç kaldığım için sen gitmiştin! Haklıydın tabi, şaşkınlıktan kesin bir şey söyleyememiştim geleceğim konusunda. Hiç beklemediğim bir anda karşıma çıkmıştın! İnan çok şaşırdım birden!..

Akşam, 16.30 'da Belediye otobüsüyle dönerken belki görüşürüz diye düşündüm ama olmadı. Son bir kez daha görüşmeyi çok istiyordum. Bizim gidiş programında değişiklik oldu. Babama aniden Ankara'da kurs çıktı, babamla birlikte döneceğim. Kardeşim daha sonra gidecek.

Vakit epeyce ilerledi. Sabah çok erken yola çıkacağız. Bu yüzden kesmek zorundayım. Acele yazdığım için biraz çirkin oldu yazım, özür dilerim.

Hadi resim konusunda senin isteğin olsun. Karacaoğlan'ı Anma Gecesi'nde çekilen fotografımı gönderiyorum, baktıktan sonra geri gönderirsin. Olur mu ?

S e v g i l e r.

N..........

Hiç yorum yok: