17 Kasım 2009 Salı

OTUZ İKİNCİ MEKTUP


13 ARALIK 1973
Elazığ


Sevgili N.......,

Satırlarıma nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Senden mektup almayalı o kadar uzun zaman oldu ki.... Buraya geleli bugün 23 gün oldu. Hala cevap alamadım. Aklıma bin türlü düşünce geliyor. Ben birisi üzerinde duracağım. Mektubum eline geçmemiştir. İşte bu ihtimali göz önüne alarak ikinci mektubumu yazıyorum.

Bu sıra moralim oldukça bozuk. Bazı dış etkenlerin yanında, buna psikolojik durumumun da eklenmesi beni büsbütün perişan ediyor. Geçen hafta hiç derse girmedim.İşte bütün sıkıntıların yanında bir de senden mektup alamamak beni büsbütün çileden çıkarıyor.

Dün akşam biraz kendimi toparlamaya çalıştım. Elimdeki üç adet projeyi yapma uğraşlarına giriştim.Fakat bu girişimlerim de yarım kaldı.Bir de baktım ki defterlerin hepsi eksik...İşte bu mektubu da boş zamanımda değil Devrim Tarihi dersinde yazıyorum.

N........, günde iki sefer çarşıya inmekteyim.Bir öğle, bir de akşam posta kutuma bakıyorum.Yok yok yok...Bir söz vardır: "Gençler umutla,ihtiyarlar hatıralarıyla yaşar. " İşte ben de her gün umutla çarşıya iniyor, her seferinde hüsrana uğruyorum. Neyse ders zili çaldı.Satırlarıma son verirken mutlu olmanı dilerim.

A...

Hiç yorum yok: