18 Kasım 2009 Çarşamba

OTUZ BEŞİNCİ MEKTUP


2 OCAK 1974
Alanya

Sevgili A........,

Yeni yılın ikinci günü Alanya'dan sesleniyorum sana...Bayramın ve yeni yılın kutlu olsun.Mutluluk ve başarı getirsin sana, bana ,hepimize...

Mektubunu Samsun'dan ayrılmadan birkaç gün önce aldım. Ancak şimdi yazabiliyorum.

Nasılsın? Ben biraz yorgun olmakla birlikte çok iyiyim.
Gezi konusunda kararsızdım, ama şimdi iyi ki gelmişim diyorum. Çok ilginç bir ülkemiz var. Pek çok yer kara kışla boğuşurken , kış buraya hiç uğramamış.
Yazdan kalma bir gün yaşıyoruz. Üzerimde bir kazak var, terden boğulacak gibi oldum. Hatta tüm sahil şeridinde dondurma satılıyor. Düşünebiliyor musun Anamur 'da dondurma yedik!

Şimdiye dek Adana, Mersin, Anamur, Silfke'yi gezdik.Bu gece Alanya'dayız.Yarın öğleden sonra Antalya' ya hareket edeceğiz. Gezdiğimiz her yeri çok çok beğendim. Yalnız Adana' nın halkı çok tuhaftı, şehir de pek güzel değil bence...

Biliyor musun Silifkede Cennet -Cehennem Mağaralarını gezerken birinde sizin okulun ismi büyük harflerle yazılıydı. Hemen aklıma sen düştün.. Yanılmıyorsam güneye siz de gezi yapmıştınız. Belki de o zamandan kalmıştır yazı! Baktım da cehenneme gitmek çok kolay .Uçurum gibi bir yer. Kendini bıraktığın an cehennemdesin.Tabii oradan dönüş yok. Biz cennete uzun uğraşlar sonucu ulaştık. Bir ara yerlerde sürünecek duruma geldik. Bir o kadar da güçlükle geri dönebildik...

Şimdilik satırlarıma son vermem gerekiyor. Mektubunu okula yazarsın.Sekizinde açılıyor ama biz beşinde herhalde orada oluruz.

İYİ YILLAR......

N...........

Hiç yorum yok: