20 Kasım 2009 Cuma

KIRKINCI MEKTUP


27 ŞUBAT 1974

ELAZIĞ - Saat: 16.42

" Dilerim tanrıdan ki sana açık kucaklar,
Bir daha kapanmadan kara toprakla dolsun
Anmasınlar adını candan anan dudaklar.
Sana benim gözümle bakan gözler kör olsun..."

(Şimdi Kıbrıs Radyosunda dinledim bu şarkıyı...)



Canım Sevgilim,

Satırlarıma nasıl başlayacağımı bir türlü kestiremiyorum .Ve bu nedenle de kendi kendime kızıyorum. Mektubunu pazartesi günü aldım. O an kanatlanıp uçuyordum sanki Ama okuyunca durum tersine döndü! Senin geldiğini, beklediğini okuyunca kendi kendime kızmaya başladım!..

Fotoğrafların için çok çok teşekkür ederim. Sana hemen cevap yazmayı düşünüyordum , ama o zaman fotoğrafları da göndermek gerekecekti!..

Seni resminde dahi seyretmek benim için mutlulukların en büyüğü oluyor.
Keşke seni hiç görmeseydim! Hiç değilse şimdi rahat rahat dersimi çalışırdım.Ama öyle değil işte!.. Bir geliyorsun kafamda ihtilaller yapıp gidiyorsun. öyle zamanlar geliyor ki senden başka hiç bir şey düşünemiyorum. Kulağıma gelen bir melodi, uçan bir kuş vs. bana hep seni hatırlatıyor...

"S e v g i l i m"

Bu sözcük belki çok kullanılan bir sözcüktür ,ama ben daha yeni kullanmaya başladım...

Bizim imtihanlar 4 'ünde başlıyor. Onun için belki sana gerektiği gibi bu dönem yazamam, ama senin sık sık yazmanı rica ediyorum. Hiç değilse bu benim moralimi düzeltir. Sınavlardan iyi bir netice almamı sağlar.

Satırlarıma şimdilik son verirken:

" Rüyalar gerçek olsa seni her gün görürdüm
O incecik beline sarılarak yürürdüm "

"Sevmek ne güzel şey
Ayrılıklar olmasa "

"Taht kurmuşsun kalbime
En güzel yerindesin
Ayrılığın yükünü kaldırıp taşıyamam
Dünyaları verseler ben sensiz yaşayamam..."

Mutluluklar......

A........

Hiç yorum yok: