23 Kasım 2009 Pazartesi

KIRK ÜÇÜNCÜ MEKTUP


5 NİSAN 1974

ZONGULDAK


Canım Sevgilim,

Satırlarıma başlarken en iyi günlerin senin olmasını dilerim. Nasılsın? Umarım iyisindir.

Ben Samsun'dan ayrılalı uzun bir zaman olmasına rağmen sana ancak şimdi bu pastane köşesinden seslenebiliyorum. Yolculuğum gayet iyi geçti. Cumartesi saat 10 sularında Harem'e inebildik. İstanbul' da üç gün kaldım. Ve salı sabahı 5'te eve geldim.
Pazartesi akşamını kardeşimle beraber gelecektik, ama biliyorsun o asker; izin işleri uzadığı için ancak dün akşam gelebildi. Annem babam şimdi çok neşeliler, tüm aile biraradayız.

Biliyor musun Sevgilim, ben pazartesi günü senin gitmek istediğin yerlerde olacağım. Tatili daha fazla uzatmak niyetinde değilim.

Burada günlerim oldukça neşeli geçiyor. Daha ziyade Mühendis arkadaşlarla temasım olduğundan kendimi şimdiden mühendis görmeye başladım. Bunun için ikinci devredeki mücadelem okulu bir an evvel bitirmek için olacak. Ve sen de o zaman okulu bitirmiş olursun ki .... Bundan sonra hayatın bütün güçlüklerine karşı ikimiz tek vücut halinde mücadelemize , yaşam mücadelesine başlamış oluruz.

Bizden mezun arkadaşları ziyaret ettim. İşleri gayet iyi. Hemen intibak etmişler. Şimdi de beni bekliyorlar.

Günlerin nasıl geçiyor? Tabii okul ile yurt arasında, bunu biliyorum. Ama neşeli mi yoksa üzüntülü mü olduğun... Ben birincisi olsun isterim.

Haaa aklıma gelmişken yazayım.Yarın senin için anlamlı bir gün.. Doğum gününü şimdiden, yani 10 saat evvelinden kutluyorum. İstanbul Samsun arasında 14 saatlik bir mesafe var. Pek kısa bir zaman değil. Senin yüzünden gözümü yummadım, yol boyunca! Devamlı kafamı meşgul ettin...

Bazen Samsun'da geçirdiğim 3 gün aklıma geliyor da.... Belki de şimdiye kadarki yaşantımda en renkli, en güzel günlerdi.

Neyse satırlarıma istemeyerek son verirken her şey gönlünce olsun.
Emine ile Nurhan'a selamımı söyleyiver.

"Anmasınlar adını
Candan anan dudaklar
Sana benim gözümle
Bakan gözler kör olsun..."

Not: Şimdi devamlı "Taht Kurmuşsun " dinliyorum. Arada bir de
"Rüyalar Gerçek Olsa "yı tabii...
Yazı bozuk, aceleye geldi, özür....

A.............

Hiç yorum yok: