27 Kasım 2009 Cuma

KIRK BEŞİNCİ MEKTUP


16 NİSAN 1974

ELAZIĞ
13.01


N..........,


Şaşırdın değil mi bu mektubu alınca ? Biliyorum, hiç beklemiyordun. Az önce arkadaşımın biri Zonguldak'a gideceğini söyledi, ben de eve bir mektup yazayım dedim ve orada mektupların arasında kartını gördüm ( dün aldığım).


Önce aldığımda bana pek bir şey ifade etmedi üzerindeki resim , ama şimdi okuyorum, dinle:

Demek ki evimiz bir gölün kenarında , yeşillikler arasında ve bir dağın eteğinde olmalı....Bütün kötülüklerden uzak olarak doğanın kucağında sen ve ben mutlu bir şekilde yaşantımızı sürdürmeliyiz. Ben her gün o gölden balık avlarım, sen pişirirsin, afiyetle yeriz...Amma da midemize düşkünüz değil mi? İnan hayal etmesi bile çok güzel!

İşte sevgilim her an hayalin gözlerimin önünde... Sanki ne olurdu şimdi burada, yanımda olsaydın ?

Dün saat 4 'te şu bizim okulun oradaki tepeye çıktım. Biraz etrafı seyredelim dedik. Yanımda biri vardı, konuştuk. Gelecek günlerimiz konusunda biraz plan yaptık.

Bana dedi ki : " Şu bayrağın yanındaki evi görüyor musun...İşte o ev bizim evimiz." Baktım , karakolun yanındaki evi gösteriyor. Hayır dedim o ev N..........' in evi. Yok dedi , bizim ev diye direndi... Şaşırdım. Meğer yanımdaki senin hayalinmiş!

İşte böyle sevgilim , seni seviyorum ...Bir kere , on kere , yüz kere, bin kere ıssız tepelerde bağırdım seni seviyorum diye! Herhalde senin de kulağına gelmiştir.

Sen demiştin ki : kitap çalmak, çiçek çalmak, radyo çalmak suç değil...Ben de arakladığım bir çiçeği sana gönderiyorum. Ne dersin güzel mi?

Biraz sonra derse gideceğim, dinleyebileceğimi sanmıyorum.Bu arada on dersten sınava girmiştim , sekizini vermişim, ikisinden kaldım. Kaldığım derslerden biri de İngilizce. Sabahki sınav da pek iyi geçmedi.


Neyse satırlarıma istemeyerek son verirken en iyi günlerin senin olmasını dilerim.

Seni seviyorum.

A...........

1 yorum:

defne naz dedi ki...

Ne güzel ya . Ben sitenizi kartpostal reismleri ararken tesadüfen boldum. Mektuplarınızın birazını okuyabildim. Ben de mektuplara çok öenem veren biriyim. Eşimle ilk tanıştığımız zamanlarda biribirimize aynı yerde olmamıza rağmen yazardık. Şimdi hepsini saklıyorum.Ne güzel değil mi geçmişe dönmek. Mutluluklarımızı, üzünülerimiz hatırlamak.
Takipteyim. sonraki mektupları bekliyorum.