10 Kasım 2009 Salı

YALNIZ ADAM (KART)


Evet.....

Bugün tam 7 gün ve 48 dakika oldu memlekete geleli... Fakat durumum bu karttaki adamdan farksız! Yalnızlık beni bunaltmaya başladı. Bu arada senin mektuplarının gelmeyişi yalnız insan yaptı beni...

Artık plaklar da bu derdime ortak olamıyor. Bana karşı çok zalimce davranıyorsun!..

Bu attığım üçüncü mektup veya kart olacak... Daha senden bir tane gelmedi. İşte seni bu suçlarından dolayı aşk tanrısına şikayet etmeye kara verdim. Büyük jürini önünde kendini savunabilirsen savun...

Benim staj dün resmen bitti. Bir hafta da orada postacının yolunu gözledik. Şimdi sana yazacak bir şey bulamıyorum.

İşte bu arada moralimi düzelten Ecevit' in iktidara gelişi oldu. O da
olmasa bunalımdan belki olmayacak işler yapardım. Şimdilik bu kadar,
şikayeti bir kenara attıktan sonra:

Önümüzdeki Cumhuriyetin 50. yılını ,29 Ekim Cumhuriyet Bayramını ve Şeker Bayramını kutlar, en iyi günlerin senin olmasını temenni ederim.

Hiç yorum yok: