17 Ekim 2009 Cumartesi

SEKİZİNCİ MEKTUP


15 Nisan 1973

Elazığ

Sevgili N....... ,

Satırlarıma geçmiş doğum gününü kutlayarak başlamak istiyorum. Bundan sonraki yaşında ve yaşamında tüm mutlulukların senin olmasını diliyorum.


Bugün günlerden pazar... Dün saat 18'den bu yana devam eden yağmur nihayet durdu. Hava günlük güneşlik şu an. Kaldığım oda güneşe karşı olduğu için her sabah güneşin ilk ışıklarıyla uyanırım. Ama bugün nedense saat 10.30 olduğu halde bir türlü uyanamadım. Buna sanırım cumartesi gününün çok hareketli geçmesi neden oldu biraz da.

Daha önce sana yazmıştım, bizim sınıf finalist oldu diye. Dün final maçını oynadık. 120 Dakikalık mücadele sonunda kupayı aldık... Sportif faaliyetlerin yanında diğer etkinlikler de oldu. Önce bizim Akademinin gecesi çok şahane oldu. Bol bol eğlendik. Organizasyon fevkaledeydi. Sonra dün akşam ablanların okulun gecesindeydik biraz da orada eğlendik. Hoş bir etkinlik oldu. Senin tüm aile oradaydı.

Valla bugünlerde çok ihmalkarım. Daha ilk mektubunun cevabını yazamadan ikincisi geldi. Şimdi ikisine birden cevap yazıyorum. Ama bu bana bir prensip kararı aldırdı, bundan böyle gelen mektuplara hemen cevap yazacağım.

Bugünlerde işim biraz fazla, zira kitap çıkarıyoruz! Yemek kitabı... İçinde 721 çeşit yemek tarifi var, çok tutulacağa benziyor! Şaka şaka...

İnanır mısın bu sıra denizi çok özledim, sen mektubunda denizden söz ederken özlemim iyice artıyor.Denizi biraz da benim yerime seyret olur mu?

Mektubuna yazdığın şarkıyı, İngilizcem zayıf olmasına rağmen tercümede güçlük çekmedim. Zira o parçayı radyoda dinlemişim gibi bir önsezi var içimde. Ben de çözmen için sana bir denklem gönderiyorum. Edebiyatçı olmana rağmen çözeceğini tahmin ediyorum...

N...... , dün plakçının önünden geçerken (Köşk sinemasının altındaki.) "Senden Başka..." parçası çalıyordu. Oradan PTT'ye gidip gönderdiğin mektubu aldım, okudum. Okuduktan sonra tekrar plakçının önünden geçtim, ama bu kez başka bir şey çalıyordu...

Neyse şimdilik satırlarıma son verirken iyi günler geçirmeni dilerim.

A.......,


Not: İşte denklem:

I/KA/LB/D/[(İM/Aİ/M/)D/A] E/A]+SİN

Not: İşlemi yaparken sadeleştirme yapma.


3 yorum:

Angel dedi ki...

Bu gün pazar saat 12,09.Eşim uyuyor ben acıktım kalktım kendime kahvaltı hazırladım tepsiye koyup bilgisayarın önüne geldim. ve mektupların tümünü okudum. Ne zamandır görüyorum yazıyorsunuz ama birikmesini bekleyip şöyle keyifle okumak istemiştim.
Hepsi o kadar güzel,sıcak, samimi yazılmış ki?
birazdan kalkıp bende bir arkadaşıma mektup yazmaya karar verdim.
Devamını bekliyorum lütfennn.
kardeşinize, annenize,öğrencilerinize yazdığınız mektuplarda olucak mı?

Angel dedi ki...

Bu arada ben denklemi çözdümmm....

aysema dedi ki...

Sevgili Angel,
Teşekkür ederim.

Bu blogda sadece iki kişinin karşılıklı mektupları olacak, birkaç yıl süren zaman dilimini kapsayacak...

Sevgilerimle...