17 Kasım 2009 Salı

OTUZ BİRİNCİ MEKTUP


23 Kasım 1973
Elazığ

Canım Sevgilim,

Uzun bir aradan sonra ben yine Elazığ'dayım. Ve sana bu satırları
yazıyorum.

Nasılsın? Beni hiç sorma! Çünkü ne durumda olduğumu ben de bilmiyorum. Bizim medrese 19 'unda açıldı.Ayın 21'inde yani çarşamba sabahı saat altıda buradaydım. Halbuki sana yazdığım mektupta ayın beşinde yola çıkacağımı yazmıştım. Ama olaylar beni yalancı çıkardı. Gitme tarihini iki gün önceye almıştım. Daha sonra okuldaki arkadaşlardan aldığım haber okulun açılış tarihinin ertelendiği şeklindeydi. Hava muhalefeti nedeniyle ertelenmiş okulun açılışı. Ayın 20' sinde gitmeye karar verdim. Buraya geldiğimde mektubunu buldum.Ancak iki gün sonra yazabiliyorum.

Boş zamanım yoktu, elektirikler kesildi vb.. biraz geç kaldım cevaplamakta...

Mektubunda yazdıkların olmadı. Çünkü memlekete gönderdiğin mektubu aldım. Şimdi sitem etmeye başlayacaksın, "Bu kadar zamandır niye yazmadın?" diye. Sebebim , sana sürpriz yapmak istemiştim.Hiç beklemediğin bir anda karşına çıkmak istiyordum. Yani Elazığ'a , Samsun üzerinden gelmek istiyordum. Ama olmadı, okulun açılışının ertelenmesi, hava koşulları bunu gerçekleştirmeme olanak vermedi. Çok üzgünüm!..

Sevgilim, şimdi bu mektubu yazarken dışarıya doğru baktım da isabetli karar verdiğimi anladım. Hala kar yağıyor. Her taraf çarşaf gibi, bembeyaz... Bugün mektup yazmak için iki saat okuldan kirişi kırdım. Çünkü akşam yine cereyan kesilme ihtimali var. Haaaaa aklıma gelmişken kardeşin N.... Puan tutturabildi mi?

Bu sene dersler oldukça hafif görünüyor, çünkü ilk hafta iki gün okul yok. Böylesi işime geliyor. Tatilde özgürlüğe öyle alışmışım ki 50 dakika dersler sıkıcı gelmeye başladı.

Sevgilim, bana bir adet boy fotografını gönderirsen çok sevinirim.Satırlarıma istemeyerek son verirken en iyi günlerin senin olmasını temenni ederim.

A..........

Not: Kulağıma bir müzik sesi geliyor.Tahmin et bakalım. " Elbet Bir Gün Kavuşacağız."
( Değişikliğe uğradı.)

Sevgiler...

Hiç yorum yok: