18 Ekim 2009 Pazar

ONUNCU MEKTUP


9 MAYIS1973

Elazığ


Sevgili N.......,

Sana uzun bir zamandır, bazı nedenlerden dolayı bir türlü mektup yazmaya fırsat bulamadım.Şimdi ise Elektroteknik dersinde bu satırları karalıyorum.Mazeretimi yazınca umarım bana hak verirsin. Biliyorsun bu ders yılının son ayına girdik. Dolayısıyla vize imtihanları ve projeler bu aya sıkıştı. İnsanlar bazen istemeyerek de olsa bazı kararlardan vazgeçebiliyorlar.Daha önce aldığım prensip kararlarını ancak bir müddet tatbik edebildim.

Mektubunu aldığım gün İmalat Mühendisliği dersinden vize imtihanı olmuştuk.Sınıfın durumu çok feci idi.Bu moral bozukluğu içinde mektubunu aldım.Mektubun az da olsa bozuk olan moralimi düzeltti.Ve bir gün sonraki imtihana çalışma gücünü kendimde bulabildim.Şimdi devamlı vize imtihanı oluyoruz. Bütün bunların yanında Makina Elemanları ve Kuvvet Santralleri hocası proje verdi.İşin gücün yoksa gece ikiye, üçe kadar uğraş.İşte bu koşullar altında mektubuna cevabım gecikti.İnsanın morali bozuk olduğu zaman canı hiç bir şey yapmak istemiyor.Bu sebepten bu seneki bahar bayramı geçirdiğim 1 Mayısların en kötüsü oldu diyebilirim. Buraya kadar hep kendimden bahsettim. Biraz da senden bahsedelim.

Aradan epey zaman geçti. 23 Nisanı, 1 Mayısı geride bıraktık.Günlerin nasıl geçiyor, derslerin nasıl? Buralarda havalar o kadar ısındı ki insan sıcaktan bunalıyor.Orası da öyledir , ama hiç değilse denizden esen hava insanı serinletir.

İnsan istemeyerek derse girdiği zaman o ders bitmiyor. Bu sıra dersleri devamlı ekiyorum.Devamsızlığım çoğaldı.Ama mümessil bizden, durumu idare ediyor.

Biliyor musun bizim imtihanlar temmuzun yedisinde bitiyor, dokuz temmuzdan yirmi bir temmuza kadar Ankara'dayız.ODTÜ 'de labaratuvar çalışması yapacağız.

Mektubunda yazmış olduğun şiir çok hoşuma gitti. Teşekkür ederim.Satırlarıma son verirken en iyi günlerin senin olmasını dilerim.

A................

Not: Umarım mektubunu benim gibi geciktirmezsin.

Hiç yorum yok: