31 Ekim 2009 Cumartesi

ON YEDİNCİ MEKTUP


24 TEMMUZ 1973
Elazığ


A............ ,

Senden gelecek mektubu beklemeden yazmak gereğini duydum.
Herhalde Zongıldak'a yeni gelmişsindir. Nasıl hayatından memnun musun? Günlerin nasıl geçiyor? Balığa çıkmaya başladın mı?

Ben de günlerimi kitap okuyarak, biraz da ders çalışarak geçiriyorum.
Bu günlerde havalar iyice ısındığı için sıkıcı olmaya başladı. Ne yaparsın ,burada deniz yok. Sen şanslısın. Denizin en güzel zamanında gidiyorsun; ben denizi bırakıp geliyorum...

A..........., bana yazacağın mektupları P.K. 104 adresine gönder. Adres istediğinde çare bulamamıştım. Bu arkadaşımın posta kutusu . Böylesi daha emin olur.

Elazığ'da iken sana biraz kaba davrandığım için üzgünüm. Ama inan ki
elimde değildi. Başka türlü hareket etmeme imkan yoktu. Dört aydan sonra ailemin yanına gelmiştim. Gelir gelmez dışarı çıkmam yakışık alır mıydı? İnan sırf bu yüzden çıkamadım. Senin beklediğini bildiğim için de çok üzüldüm.

Görüştüğümüzde sana karşı biraz soğuk davrandım. Bunu da şaşkınlığıma ver. Sen buradayken cuma günü şehire indim. O zaman belki seni görürüm diye! Ama kısmet değilmiş, tekrar görüşemedik. Üzgünüm!

A......., şu anda yanıbaşımda plak çalıyor:

"Galiba bizim şarkımız
Rüyalar gerçek olsa diyor Emel Sayın
Ama ne zaman
Sen orda ben burdayken
Niye uzadıkça uzuyor bu tatsız ayrılık"

***

"Ayrılık dediğin nedir ki bacım
Değil mi ki bir göz yoksulluğu
Sevgi bütün
Yürek bütün
Sözü mü olur yarım tutkuların"


Satırlarımı sonlarken mutluluklar dilerim.

N...............

Not:İnşallah adresini yanlış yazmamışımdır.Mektubunu bekliyorum.

Hiç yorum yok: