31 Ekim 2009 Cumartesi

ON SEKİZİNCİ MEKTUP


3 Ağustos 1973
Zonguldak


Canım Sevgilim,

Uzun bir ayrılıktan sonra yine satırlarımızla karşı karşıyayız. Elazığ'dan ayrılalı uzun bir zaman oldu.Bu zaman zarfında sana yazamadım.

Geleli on beş gün olmasına rağmen staja başlayamadım. Bir iki sefer denize gittim. Onun haricinde gezmekle vakit geçiriyorum. Çünkü hava devamlı bozuk.Şimdi de yağmur yağıyor, üç gündür yağdığı gibi...

Son görüşmemizde sana cumartesi akşamı ayrılacağımı söylemiştim.Fakat program değişikliği oldu, pazar akşamı oradan ayrıldık.

Cumartesi günü saat dokuzdan üçe kadar seni bekledim, o kızgın sıcağın altında! Fakat gelmedin! Pazar günü iner çarşıya dedim kendi kendime, o gün de dolaştım aylak aylak çarşıda! İki defa sizin mahalleye geldim, ama nafile seni göremedim ... O moral bozukluğu içinde Ankara' ya geldim.

Ankara'da on üç gün kaldık. İmtihan yorgunluğunu atıp dinleneceğimizi
zannettik, fakat yanılmışız! Çünkü her gün 13-16 sayfa rapor hazırlamak iflahımızı kesti. Velhasıl bizi yoğun bir çalışmaya sevketti ODTÜ...

Bütün bu yorgunlukların acısını memlekette çıkarmaya karar verdim.Fakat burada da havaların bozuk olması ümidimi kırdı.Yine de 15 gündür geziyorum, eğleniyorum.

Ve evde bol bol plak dinliyorum. Tabii neyi dinlediğimi tahmin etmişsindir. RÜYALAR GERÇEK OLSA... Bütün bunların yanında ders çalışmaya hala başlamadım.Ha aklıma gelmişken sorayım .Güz dönemi sınavları ne zaman?

Vallahi tebrikler adresi doğru yazmışsın.Fakat hiç adres yazmasan da
sadece adımı yazsan da mektubun beni bulur. Çünkü PTT dağıtım şefi, bizim komşu...

Biliyor musun mektubun tam zamanında elime geçti; yoksa bir şikayetname alırdın şimdi! Oraların sıcak olduğunu yazıyorsun, keşke buralar da sıcak olsa... Bol bol denize girerdik.

N........, seni tanımadan kendi kendime sorardım, " Aşk nedir? " diye...
Bazen bu konuyu tartışırdık arkadaşlarla. Herkes fikrini söylerdi, genel olarak herkes ayrı bir tezi savunurdu. Bazen arkadaşların başına gelirdi, onlarla alay ederdim; fakat bu durum şimdi benim başıma geldi...

Herhalde ben aşığım. Seni seviyorum...Bu sözü yüz kere , bin kere, milyonlarca defa haykırmak istiyorum, bütün dünyaya...Çünkü aşk, sevgi kutsal bir şeydir.

Canım Sevgilim, istemeyerek satırlarıma son verirken elime geçen şu
şiiri sana yazıyorum:


HASRET
Senin için yaşıyorum, seninim desem
İnanır mısın bana
Sever misin
Senin için yanıp tutuşanı, senin için öleni
Bir tebessümünle dünyaların benim olacağını bilr misin
Duyar mısın seni çağıran sesimi
Haykırsam evrene adını
Seni sevdiğimi bağırsam dağlara
Yankı vurup da kulaklarına bana döner misin
Bana dönsen hürlüğümü tadarım dudaklarında
Hasretliğim sona erer yumuşak ellerinde
Uzak yollardan seni delice sevene
Bu garibe döner misin
Gel artık yeter bu hasret
Ağlıyorum.................

Tüm mutlulukların senin olması dileğiyle.........

Herhalde mektubuma hemen cevap yazarsın?

A.........

2 yorum:

therru dedi ki...

siz ne tatlisiniz :)

aysema dedi ki...

Tatlı olan sizsiniz, öpüyorum ikinizi de...