18 Ekim 2009 Pazar

ON BİRİNCİ MEKTUP


13 MAYIS 1973

Samsun

A...........,

Uzun bir gecikmeden sonra nihayet mektubunu dün aldım.Cevabını pazar günü yazıyorum.Aslında hemen yazmak niyetinde değildim, fakat mektubun tatile denk gelince erken yazmış oldum.

Biliyor musun A......, mektubunu almadan önce " Herhalde artık yazmak istemiyor." diye düşünmeye başlamıştım.Fakat sonradan ,böyle bir kararı olsa mutlaka bana bildirir, diye düşünmüştüm. Bak , gerçekten samimi olarak soruyorum; eğer yazmak istemiyorsan, bunun için kendini zorluyorsan hemen bana bildir. Mektup yazmak zorunda değilsin ki...

Zaten arkadaşlığımız çok kısa bir süre içinde ve aniden oluştu.

İstemiyorsan bitirebiliriz.

Moralinin bozuk oluşuna üzüldüm.Aynı durum bizler için de söz konusu.Ara imtihanlarımız hala devam ediyor.Bu nedenle aşırı derecede çalışmak zorundayız.Hem bu yorucu çalışmalar, hem de emeklerimizin karşılığını alamamamız moralimizi bozuyor, sinirlerimizi zayıflatıyor.

Asıl imtihan günlerimiz de belli oldu.Haziranın dördünde başlayıp otuzunda bitiyor.Zannedersem temmuzun üçünde ya da dördünde orada olurum. Kardeşim ÖSS'ye orada girmeye karar vermiş.Onunla birlikte geliriz.

Günlerim çoğunlukla ders çalışmakla geçiyor.Burada akrabalarımız var.Arada onlar arkadaşımla beni alıp arabalarıyla gezdiriyorlar.1Mayısta Samsun'un Kavak ilçesine gittik. Pek eğlendim denemez.

Şimdilik satırlarımı sonlarken, sana üstün başarılar dilerim.

N................

Hiç yorum yok: