13 Ekim 2009 Salı

İLK MEKTUP


8 Mart 1973

Elazığ


Sevgili N...

İyi günler temennisiyle satırlarıma başlıyorum. Nasılsın? Günlerdir sana mektup yazmak istiyordum, ancak bu fırsatı şimdi bulabildim.

Sen giderken bizim imtihanlar devam ediyordu. Cumartesi günü bitti. Hiç ara vermeden tekrar derslere başladık. Bizim monoton yaşantı yine başladı. Gündüz okul, akşam ders çalışma...

Sen ne yapıyorsun? Herhalde sen de vaktini ders çalışmakla geçiriyorsundur. Şu anda dershanedeyim. Makina Elamanları defteri önümde, ama canım ders çalışmak istemiyor.

Bakıyorum dışarıya...

Senin özlemini çektiğin yerler benim gözümün önünde... İncecikten kar yağıyor. Buna rağmen senin mahalleni görebiliyorum. Keban yolu üzerinde arabalar gidip geliyor. Çıkıp dışarda gezmek istiyorum. Koşmak istiyorum hiç durmaksızın. Burada kar gece yağıyor. Gündüz hava güneşli oluyor. Haliyle benim gibiler bu havaya aldanıyor.

N...... , ilk zamanlar Elazığ'ı hiç sevmezdim. Tatil olduğunda, sınavlar bittiğinde hemen giderdim memlekete. Fakat son zamanlarda sebebini bilmediğim bazı nedenlerle burayı sevmeye başladım. Her şey gözümde bir değer kazanmaya başladı. Velhasıl bir başka görmeye başladım bu kenti...

Ara sıra şehre iniyorum, vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Canım sıkıldıkça tepeye çıkıyorum. Tabiatı seyre dalıyorum. Yükseklerde hava bir başka oluyor. Çünkü şehir gürültüsünden uzak bir yer...

Yolculuğun nasıl geçti? Umarım iyi geçmiştir.

Satırlarıma, satırlarında buluşmak üzere son verirken, en iyi günlerin senin olmasını dilerim...


A..........


İkinci mektubu bekleyin.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Zuzuların Annesi dedi ki...

Hayırlı olsun...Bekliyorum.
12 Ekim 2009 Pazartesi 22:35

Adsız dedi ki...

beenmaya dedi ki...

bekliyoruz heyecanla :))
12 Ekim 2009 Pazartesi 23:4

aysema dedi ki...

Sevgili Zuzuların Annesi,
Sevgili Beenmaya,

Teknik bir yanlışlık olmuş. İlk mektup iki kez yayınlanmış. Sıralamanın bozulmaması için diğerini kaldırmak zorundayım. Bu nedenle yorumlarınızı buraya taşımak zorunda kaldım.

Özür ve teşekkürlerimi lütfen kabul ediniz.
Sevgilerimle...