14 Ekim 2009 Çarşamba

DÖRDÜNCÜ MEKTUP


23 Mart 1973
Samsun

A........ ,

Bugün okulun lokalinde arkadaşlarla müzik dinleyip sohbet ederken bir arkadaşım senin mektubunu getirdi. Uygulamalarımız vardı, şehirden yeni gelmiştim, çok da yorgundum. Mektubunu alınca çok sevindim.

Bizim uygulamalar başladı. Sabahları okulları dolaşıp derslere giriyoruz. Öğleden sonra da hocalarımızla birlikte, dersin krıtiğini(eleştirisini) yapıyoruz. Ne yazık ki yarın uygulamalarımızın son günü! Öğretmenlikten öğrenciliğe dönmek zor olacak bizler için. Bayağı alışmıştık çünkü. Öğretmenliği seviyorum da büyük öğrenciler beni biraz korkutuyor...

Neyse biraz önce Bartınlı iki arkadaş odamıza gelmişti. Bizi o kadar güldürdüler ki anlatamam. Nedense kendilerine özgü şiveleri çok hoşuma gidiyor artık. Senin de benzer özelliklerin var mı diye de düşünmeden edemedim!..

Görüyor musun "Elveda Meyhaneci" nin yaptığı işi? Önce çok kızdım seni dersinden alıkoyduğu için, ama kızgın prof'un hışmından koruduğu için de onu affettim.

Şu anda yan odadan müzik sesi geliyor. Sanatçı "Bekle beni geliyorum" diyor... Cumartesi günü yurtta bir arkadaşın doğum gününü kutladık, çok eğlendik. Bu arada bol bol plak dinleme fırsatı buldum.Tabi en fazla da "Rüyalar Gerçek Olsa"yı ve "Elveda Meyhaneci"yi...

Sizin okulun eğlencesini kendi aranızda mı yapıyorsunuz,yoksa halka da açık olacak mı? Ben oradayken okulunuzun orkestrasını bir kez dinlemiştim, çok başarılı bulmuştum. Yine onlar mı çalacak?

Yarın akşam bizim okulda da birinci sınıfların düzenlediği "Hoşbulduk Çayı" var. Daha önce biz de onlar için "Hoşgeldin Çayı" düzenlemiştik. Bu gelenek her yıl sürdürülüyor. Son sınıflara da "Veda Çayı" yapılıyor burada. Eğleneceğimizi sanıyorum yarın akşam. Zaten bu sıralar eğlenceler birbirini izliyor. Biraz önce yan odadan davet geldi. Arkadaş aniden doğum gününü kutlamaya karar vermiş, bizim odayı da çağırdılar. Mektubunu yazmayı bitirince gideceğim. Şu anda "Karlı Bir Kış Günü" çalıyor pikapta...

Sizin şu proje işleriniz zora benziyor. Sınavlar da öyle. Çalışıp başarmak zorundayız değil mi? Hepimize kolay gelsin.

Şimdilik bu kadar. Mektubunu bekliyorum...

N......

Hiç yorum yok: