15 Ekim 2009 Perşembe

ALTINCI MEKTUP



6 Nisan 1973
Samsun,

A....... ,

Mektubunu çarşamba günü aldım. Gelen mektuplara aynı gün yazmak adetim olduğu halde iki gün sonra yazıyorum. Eski Türk Edebiyatı sınavımız vardı, çok da iyi geçmedi.

Evet, senin de tahmin ettiğin gibi günlerim neşeli geçiyor ama, o oranda da sıkıntılı... Dersler hiç aklımızdan çıkmıyor ki... Bu sıra o kadar sık ve aralıksız sınavlarımız vardı ki hangisine çalışacağımızı şaşırdık. Bakalım sonuç nasıl olacak?

Sen nasılsın, etkinlikleriniz nasıl geçti? Eğlenebildiniz mi?

Bugün benim doğum günümdü, arkadaşlarla kutlamaya karar vermiştik, ancak oda arkadaşlarımdan birinin halası öldüğü için eğlenceden vazgeçtik. Yarın Erol Büyükburç'un konserine gideceğiz.

Geçen hafta sinemaya gitmiştik. "Küçük Sevgili" diye bir film, çok beğendim. Gelirse sen de izle istersen.
Futbol karşılaşmalarında birinci olmanıza sevindim. Umarım finalde de birinci siz olursunuz.

A....... , "Elbet Bir Gün Kavuşacağız" şarkısı çıkınca moralim biraz düzeldi demişsin. Daha önce neden bozuktu ki moralin?
Edebiyatla ilgilenmen beni sevindirdi. Beğendiğin şiirlerden bana yazarsan memnun olurum.

Bu arada bizim sınavlar galiba Haziran'ın otuzunda bitecek...

N'olusun A....... , kararından vazgeçme de çıkar şu yemek kitabını! Zira böyle bir kitaba çok ihtiyacımız var. Her gün aynı yemekleri pişirmekten bıktım. Belki kitabında değişik yemek tarifleri de olur. Ne dersin?

Şu anda ders zili çaldığı için mektubu bitirmek zorundayım. Satırlarıma son verirken iyi günler dilerim.

N.......

2 yorum:

sünter dedi ki...

Sevgili aysema,
diger blogunda yazmistim 15 gündür yoktum diye. Geriye dogru baktim neler yazdigina ve burayi buldum.Demek sadece faceblog TR de degil burada da yaziyorsun.
Ben simdi merakla mektuplari okumaya baslicam:)
gecikmiste olsa tekrardan kutlarim.
Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,

Hem evine hem de bu yeni bloguma hoşgeldin. Umarım beğenirsin.
Teşekkür ederim.
Sevgiler...